Dobrý manažér musí stále sledovať vývoj nových poznatkov, kontinuálne sa vzdelávať. Správanie voči zamestnancom či ostatným manažérom, adekvátne schopnosti rozhodovania, rokovania či efektívna tímová práca sú základom spokojnosti pracovníkov firmy. Čím ste dokonalejší a máte lepšie osvojené manažérske zručnosti, tým je vaše poslanie a každodenná práca jednoduchšia.
Názov tréningu |
---|
Vedenie pracovných pohovorov I |
Vedenie pracovných pohovorov II – hodnotiace pohovory |
Vedenie prepúšťacích rozhovorov |
Efektívna komunikácia manažéra horizontálna i vertikálna |
Komunikácia a vystupovanie pri rokovaní s obchodnými partnermi |
Efektívne negociačné postupy |
Účinné postupy presviedčania – persuázia |
Efektívne postupy pri riešení konfliktov – Konflikt manažment |
Prezentačné zručnosti – psychologicko-pedagogické aspekty (max počet účastníkov 8) – práca s kamerou |
Úspešné riadenie zmeny |
Time management a zvládanie stresu |
Vedenie a motivácia pracovníkov |
Efektívne vedenie porád a workshopov |
Efektívny facilitátor – moderácia |
Zvyšovanie produktivity pracovného tímu |
Čo o nás prezrádza reč tela |
Coaching – forma manažovania |
Zvyšovanie emočnej inteligencie |
Chápanie kultúrnych rozdielností |
Strategické riadenie |
Finančné riadenie podniku pre nefinančných manažérov |
Pracovné taktizovanie |