Ako môže spoločnosť dosiahnuť želateľný rast a teda profit? Pomôžeme vám, ako seba aj firmu posunúť vpred a rozšíriť okruh svojich zákazníkov. Posuňte sa z priemerného na úspešného obchodníka.
Tak ako každý úspešný človek musí obchodník svoju prácu milovať – mať k nej pozitívny postoj, musí ovládať komunikačné zručnosti a vhodne ich použiť v rozličných situáciách, byť charizmatický, vedieť si získať dôveru. V tom všetkom vám radi poradíme.
Názov tréningu |
---|
Komunikácia a vystupovanie pri rokovaní s obchodnými partnermi |
Zákaznícka orientácia pre pracovníkov prvého kontaktu |
Efektívna telefonická komunikácia |
Profesionálna práca asistentky/sekretárky |
Telefonické predajné zručnosti |
Komunikácia pri vymáhaní pohľadávok |
Efektívne negociačné postupy |
Účinné postupy presviedčania – persuázia |
Efektívne postupy pri riešení konfliktov – Konflikt manažment |
Prezentačné zručnosti – psychologicko-pedagogické aspekty |
Prezentačné zručnosti – technicko-faktografické aspekty |
Spoločenská etiketa a obchodný protokol |